در دنیای امروز گستردگی و سرعت بالای دسترسی به اطلاعات در اینترنت بر تمام اقشار جامعه ثابت شده است و هر کسی به سوالی برخورد کند در اولین فرصت با استفاده از درگاههای جست و جو به دنبال پاسخ مناسبی برای آن میگردد. کاربران همواره به عنوان یک مرجع جامع به موتورهای جست و جو گری مانند گوگل و یاهو نگاه میکنند. توسعه هر چه بیشتر بازار بزرگ و پرتنوع استارت آپها باعث شده تا لزوم معرفی جامع و شناساندن استارت آپ مورد نظر به مشتری بر کسی پوشیده نماند. پایگاههای اینترنتی از اصلیترین روشهای معرفی کسب و کارها به جامعه هدف، مشتریان و سرمایه گذاران میباشند.
در دنیای ارتباط و جهان امروز روشهای قدیمی بازاریابی و تبلیغات جایگاه خود را به بازاریابی محتوایی یا کانتنت مارکتینگ داده است، به این صورت که ارائه دهنده محصول یا خدمات خود را توسط یک محتوای متنی مناسب معرفی کرده و مخاطب را به خود جذب میکند اما وجود اپلیکیشن به تنهایی پاسخ گوی این نیاز نیست زیرا علاوه بر اینکه جامعیت و عمومی بودن اپلیکیشنها نسبت به سایتها کمتر است، کار کردن با آنها نیز با توجه به تفاوت در رابطهای کاربری زمانی برای یادگیری و تسلط نیاز دارند که این زمان مشتری را از استفاده از آن باز میدارد. همچنین محتوای اپلیکیشنها مورد هدف موتورهای جست و جوگر نیست و برای استفاده از بازاریابی محتوایی نیاز به یک محتوای نوشتاری با بیان ساده و مناسب میباشد، بنابراین سریعترین و سادهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان وب سایتها میباشند.
شما از طریق وب سایت میتوانید کالا، محصول، خدمات و یا هرچیز دیگری را به مخاطبان خود معرفی کرده و با استفاده از دانش سئو و بالا بردن رنک سایت به کمک کلید واژهها و محتوای مناسب آن را به عنوان اولین و یا در مجموعهای از اولین مطالبی که مشتری در صفحات جست و جوگر به آنها برخورد خواهد کرد در اختیار وی قرار دهید.