یکی از بزرگترین مزیت های شرکت طراحی اپلیکیشن آکاف ، سیستم پشتیبانی منحصر بفرد و آنلاین این شرکت است !
در اینجا آموزش کوتاهی از نحوه استفاده از این سیستم برای شما قرار داده ایم که بتوانید از آن بهره جویید.
در سیستم پشتیبانی آکاف امور زیر را می توانید انجام و مدیریت کنید :
۱- ارسال و مدیریت در خواست های پشتیبانی (تیکت ها )
۲- ثبت فیش واریزی
۳- مشاهده درصد پیشرفت پروژه های شما
۴- مشاهده تایم لاین همه پروژه های شما
در ادامه آموزش نحوه استفاده از خدمات پشتیبانی اپلیکیشن را برای شما توضیح می دهیم .
۱- وارد سایت شرکت شوید applicationnevis.com و در قسمت بالا روی منو سیستم پشتیبانی کلیک فرمایید :
۲- اگر دفعه اول است از این امکان استفاده می کنید ! طبق عکس زیر بر روی دکمه ثبت نام کلیک فرمایید در غیر اینصورت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید .
۳- فرم ثبت نام را پر نمایید و برای باز شدن دسترسی ها نام کاربری خود را به شرکت آکاف اعلام نمایید .
۳- بعد از ورود به سیستم با داشبور سیستم روبرو خواهید شد که با توجه به فارسی بودن پنل فقط دو تا از اصلی ترین گزینه ها را توضیح خواهیم داشت !
در صورتیکه درخواست پشتیبانی خود را می خواهید ثبت کنید از منو ارسال تیکت پشتیبانی استفاده نمایید
۴- با کلیک بر روی قرارداد ها می توانید لیست کلیه قرارداد های فی مابین شما و شرکت آکاف را مشاهده نمایید .
۵- همانطور که در عکس بالا مشخص است از طریق دکمه نمودار مانند می توانید تایم لاین پروژه خود را مشاهده نمایید و ببینید الان چند روز کاری از زمان شروع قرارداد گذشته است